Provimes Personel Yönetimi

Provimes Personel Yönetimi

  • Açıklama
  • Contact form

Açıklama

Personel İletişim Bilgileri

•Provimes personel yönetimi sisteminde yer alan “personel paneli” ile personel bilgilerine hızlıca ulaşın. Personelleri ad ve soyadlarıyla fotoğraflı olarak; şirket, şube, departman bazında panelde görüntüleyin. Personelin çalıştığı bina, kat, ofis ve şirket dahili telefon no. bilgilerine kolayca erişin. Görüntülenmesine izin verilen personeller için cep telefonlarını görüntüleyin.
•Panelde yer almasını istemediğiniz personelleri parametrelerden kolayca kaldırın veya panelde en üstte yer almasını istediğiniz personelleri kolayca parametrik olarak belirleyin.

Personel Durum Bilgisi

•Panel üzerinde yer alan “durum” alanından personellerin “kurum içinde” veya “kurum dışında” olduğunu görüntüleyin.
•Kurum içinde olan personellerin “uygun”, “meşgul” veya “toplantıda” olma durumlarını, meşgul veya toplantıda ise hangi saatler arasında olduğunu panelden izleyin.
•Personel devamlılık kontrol sistemi (PDKS) entegrasyonu ile durum bilgisinin panele otomatik gelmesini sağlayın.
•Personeller kurum dışında olduklarında Provimes mobil uygulama üzerinden konumlarını belirtsinler, panel üzerinde kolayca görüntüleyin.
•Dilerseniz “meşgul” ya da “uygun” durum bilgisini kişi odalarının dışına konulacak panellerde görüntüleyin.

Provimes ile İş Süreçlerinizi Profesyonel Yönetin.

Dijital Yaşamın Kolaylıklarını Provimes ile Keşfetmek İçin Hemen Şimdi Ücretsiz Deneyin.

www.provimes.com

Your email address will not be published. Required fields are marked *